Kalaskul!

igår stylade jag malin, jag både klippte och färgade henne, precis som jag gjorde med hennes styster erika dagen innan. fast malin blev lite korthårigare och fick en chokladbrun hårfärg. även hon blev en riktig kalaspingla!


  
Före - Efter - Stylad!

och på tal om kalas. eftersom både malin och erika har fyllt år rätt nyligt så fick vi för oss att vi skulle ha ett litet kalas för dom. så vi for till ica maxi och inhandlade tacos, kalashattar, tallrikar, muggar osv. vi hade jätteroligt tillsammans och jag tror inte att jag har skrattat sådär mycket på länge! malin fyllde 22 och erika 20, men ibland måste man bjuda på sig!

   

jens och jula var påväg hem också, så dom kom o sa hej. när de började mörkna ute så satt vi på min balkong och kände lugnet. var väldigt mysigt och jag trivdes med mitt sällskap.

  

 tack för en underbar dag/kväll tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0