maxmat, fantasi och framtidsplaner

för er som inte har provat den än, så vill jag ännu en gång rekomendera crunchy nacho burgaren på max. den är såå otroligt god. speciellt om du byter ut de vanliga hamburgerbrödet och väljer GI-bröd istället. en en pottigratte på de och en cola. ojojoj, de lägger vi till på listan över min favoritmat. tillsammans med smörgåstårta, julmust, oxfilè, kexchoklad, tornfisksallad och vaniljyoghurt.



innan vi for hem och sov så for vi och kollade på de nybyggda villaområdet på kronan. trots att de är lite avsides från stan, så hade jag ändå kunnat tänka mig att bo där. de är ett perfekt ställe att uppfostra en familj på. området är jättefint och vissa av husen är gudomliga.



strax innan 05 ansåg både jag och simon att de var dags att börja åka hem och få sig lite sömn. jag släppte av honom på skurholmen och brummade i full fart mot mjölkudden. de dröjde dock rätt länge innan jag kunde somna, men tillslut gick de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0