min dag på atle

idag var en helt vanlig dag på jobbet. om man bortser ifrån att posten kom lite sent för att piloten hade försovit dig på morgonen. klant! när jag sitter vid min dator och är mitt uppe i bokslutet, så ringer de i min telefon. det var min bror. han undrade vad jag skulle göra senare idag och jag svarade att jag inte hade nått planerat. jag tänkte direkt att han ville låna min bil eller nått liknande, men så var inte fallet. han undrade istället om jag ville komma och göra ett studiebesök på hans jobb dvs. på isbrytaren Atle. och de ville jag såklart! runt 19.30 bar de av. då for vi o hämtade upp julia, david och johanna. Jens fick agera guide och tur var väl de, annars hade jag tappat bort mig där i den stora labyrinten. Det kändes nästan som att kliva in i filmen Titanic. men jag vet inte om de var så passande att dom hade tavlor på sjunkande skepp på väggarna?!


Här kommer lite bilder från mitt äventyr:









mer bilder hittar du på min pixbox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0