nyårsbarn är vi allihopa!

hur kommer de sig att alla fyller år under hösten? de flesta jag känner fyller år nu mellan augusti- november, ja till o med in i december. känner inte allt för många som ökar i ålder under våren. kan de vara så att de flesta firar de nya året med en liten mysstund under täcket? jaa.. varför inte, de verkar ju inte bättre.

hur som helst, min bror fyller 22 på fredag.  VAD SKA JAG KÖPA?!? även min andra brors flickvän, carina fyller år samma dag, men hon är född 20 år tidigare än jens, hon blir alltså 42 år. paniken börjar komma och jag vet inte alls vad jag ska ta mig till. ni som vet vad man kan köpa till en 22 årig grabb som redan har de mesta, kan ju gärna komma med tips. jag vill att de ska vara lite personligt eller nått som han har nytta av..

imorgon är de jobb igen och eftersom de är onsdag då så innebär de att min praktikant kommer! vi ska hitta på en massa roliga saker tillsammans, tömma förrådet i kontoret och föra ner de till källaren, föra bort alla kartonger till soprummet, panta flaskor osv. slavgöra? jaa kanske, men de måste göras!


idag har jag klippt henke k, han blev riktigt stilig! och minst 10kg hår lättare.

nu ska jag ta ett dopp i mitt hjärt-dekorerade badkar och sedan lägga mig o sova. gondatt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Andréa

Hmmm jo det går ju visst.. finns flera klipp med henne på YouTube ju :) T.ex. detta: http://www.youtube.com/watch?v=oSrQKIU5jis

2008-09-17 @ 11:05:32
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Lindur

johoooo jaaag är!! vårbarn alltså. :P

2008-09-17 @ 17:02:24
URL: http://metrobloggen.se/lindur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0