pysseldag på kontoret

var rätt småpigg i morse då jag vaknade, ovanligt nog. kom trots de kom jag inte till jobbet förens 08:25..hatar bilköerna som bildas på morgonen, speciellt nu då dom håller på att bygga om på banken in till stan. de blir kaos! och ännu värre blir de då folk ska tränga sig fram, utan hänsyn till övriga bilister.

sitter här på kontoret nu och klistrar adressetiketter på vip-inbjudningarna till öppningen i malmö (om ni inte visste de så öppnar vi en MAX hamburgerrestaurang där den 23/10). dom andra sitter i fikarummet och har ett litet möte, eller genomgång kanske man kan kalla de. men eftersom jag har växeln idag så får jag ej medverka. nån måste ju hålla ställningarna medans dom andra sitter och gottar sig med sitt kaffe. men snart är de min tur. 15 minuters rast kanske inte är så mkt o hurra över, men en kopp te och en banan är ruskigt mumsigt ska du veta.

idag ska jag och malin fara på sko kanonen. som jag skrev i ett tidigare inlägg så vill jag ha ett par nya skor, så jag tänkte börja min skojakt där eftersom de är billigt o bra. får se om jag hittar nått, annars blir jag tvungen att gå på stan nu i veckan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0