sikta mot stjärnorna!

javiisst! nog är man bra på att sjunga alltid. om man jämför med en tondöv 3åring som inte kan se skillnad på en mick och en gurka. kanske ska börja med o säga att jag har inhandlat ett singstar idag! weeoo. tog bara ett år, men nu är de i alla fall gjort. de bästa jag har köpt på länge. väldigt underhållande och fängslande. jag och vicky har stått och galt nu i några timmar, tiden går så fort när man har roligt. måste skaffa mig lite fler skivor till de bara, så blir de här kanonbra!

har även varit o handlar idag, fick sällskap av malin så de gick rätt fort och smärtfritt. glömde dock att köpa ägg, så de får jag fixa nån annan dag. 

   

nävet ni vad kära läsare, nu är de verkligen dags för mig att börja närma mig den stora mjuka sängen i rummet intill. hejdåå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0