slapp och jävlig

igår pratade johanna och heidi om att man ibland kan känna sig bakis, fast man inte har drickit en droppe alkohol dagen innan. idag är den sådan dag för mig. känner mig otroligt trasig och sliten. förstår inte varför med tanke på att jag har sovit 10 timmar, nästan oavbrutet. om man borser från att jens väckte mig då han skickade sms runt halv 12. men jag somnade snabbt om och sussa på fram till 13.

trots att de har varit jättefint väder idag, så har jag ändå inte lyckats pallra mig utanför dörren. hade planer på att städa lägenheten och fara på affären så man hade fått fylla upp kylen. men inget av detta har jag gjort. dsuchade för 1 timma sen, men har ännu inte fått på mig nå kläder. ja.. som ni märker så har min dag varit rätt händelselös, man kanske till o med skulle kunna säga att den har varit värdelös. men jag har njutit av de, skönt och ha en "inte-göra-nånting-dag".

nu ska jag se på reprisen av gossip girl, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0