syrebrist leder till trötthet

sådärja, då har man genomgått första delen av utbildningen. imorgon ska vi sitta i 6 timmar igen. 09:00 - 15-00 om jag inte missminner mig. det är verkligen inge roligt, men de är lärorikt. den nya versionen av opto är dessutom mkt bättre och gör allting mkt lättare för oss. vi sitter dock i ett litet litet litet konferensrum där de är jättedålig luft. syret försvinenr på en gång. idag har vi varit 6 pers där inne och vi har fåt tarast en gång i timmen för att syret har tatt slut. imorgon ska vi vara 15 pers.. hur ska de gå?!

nu har jag tryckt i mig lite tornfisksallad, de var lika gott som alltid. smsar lite med elina för tillfället, hon vill att jag ska komma ut med bilen.. men först måste jag nog starta en tvättmaskin. pappa var ju faktiskt hit och lagade den idag så nu kan jag tvätta igen! wooho. våran lilla handyman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0