tråkiga eftermiddagar

förmiddagen har gått så otroligt sakta, så när klockan började närma sig 12 så var jag bland dom första som rusade in i lunchrummet. min hunger var oliiidlig, kändes som att jag höll på att ätas upp innifrån. men nu är jag mätt och nu sitter jag och försöker göra mig redo inför den roliga eftermiddagen som väntas. fick nyss reda på att jag ska sitta på en utbildning mellan 13-17. vi ska lära oss nya versionen av opto och eftersom jag fungerar som reserv till dom på leverantörreskontran, så måste även jag kunna alla de nya funktionerna. vilken tur att jag tog på mig myskläder idag innan jag for till jobbet. en dag som denna är de perfekt glassa runt i ett par sköna brallor och en t-shirt med tanken på att de är ett litet konferansrum vi ska sitta och trycka i. suck. hatar allt som har med möten och utbildningar att göra.. de tar alltid så långt tid och man är på gränsen till att somna stup i kvarten.

satt och klickade runt på lite olika bloggar för en stund sen. då hittade jag en länk till en sida där du ska samla poäng som du sedan kan förvandla till värdecheckar som går att använda på JC, Gina tricot och HM. perfekt tyckte jag, eftersom gina är min favoritaffär. lättaste sättet att få poäng var genom att varva andra. de andra sätten var att bli medlem på andra sidor och göra beställningar där osv. men de kostar ju pengar.. varva medlemmar är ju gratis och som ni alla vet så är gratis gott. bli medlem du också --> gratis kläder 
känns lite lamt att ens bli medlem på en såndär sida, den fungerar ju på precis samma sätt som den där sidan där du får gratis godis. men kläder är väl ändå lite roligare än godis?

nu måste jag återgå till mitt arbete, plikten kallar.. suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0