två blondiner och en film

Jag och ante gick till videoteket (eller filmkväll som de heter nu för tiden) och hyrde film. sen for vi till storheden och köpte hårfärg. antes mål är ju att vi ska bli porrstjäneblonda..good luck! efter de bar de av hem till mig.



  
ante i hans nyduschade affrofrilla, eller ska vi säga charmlockar?

väl framme i min lya så kom glen, antes kusin, förbi och sa hej. vi såg på family guy och drack cola. glen var tvungen att åka rätt tidigt eftersom han skulle iväg på fest. efter att vi hade sagt hejdå så åkte hårfärgen i och filmen slogs på. den var faktiskt bättre än vad jag hade trott. helt klart sevärd!
har tyvärr inga bilder på hur resultatet av blekningen blev, men de blev mkt ljusare iaf! han är på god väg mot hans mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0